Koestlin je prošlog mjeseca poslao pet kontejnera svojih proizvoda u Hong Kong. Prodao ih je tamošnjim velikim trgovačkim lancima Park'n'Shop i 759, a to znači, prema riječima prvog čovjeka te kompanije Krešimira Pajića, ulaskom u Hong Kong otvorena su vrata tržišta tog dijela Azije.
Ubrzo nakon plasmana u Hong Kong bjelovarskoj su se tvrtki javili Kinezi, a epilog je da bi najvjerojatnije za dva tjedna put Kine trebala krenuti još dva kontejnera Koestlinovih proizvoda. Naime, Kinezi, pojasnio je, obilaze trgovačke lance u Hong Kongu i kupuju uzorke, prikupljaju podatke o prodaji tamo i ako im se roba svidi, sami se javljaju. To se upravo dogodilo Pajiću, kojeg su kontaktirali kineski trgovci, piše Liderpress.hr.
Tako će za nepuna dva mjeseca ta tvrtka plasirati sedam kontejnera, odnosno 70 tona robe. Pajić nije htio govoriti kolika je ukupna vrijednost tog posla, ali zasigurno se može govoriti o barem milijun ili nešto više. No mnogo je važnije, smatra Pajić, da su na taj način probili barijeru te im taj posao može biti odskočna daska za obećavajuće tržište.
"Najgore je što se naše tvrtke previše orijentiraju na regiju vjerujući da im je dovoljno to što imaju za to tržište prepoznatljiv brend. No konkurencija je i ovdje jaka i moramo tražiti izlaz u EU ili neka druga tržišta, poput azijskog", misli Pajić.
Što se tiče troškova, zvuči nevjerojatno, kaže on, ali prijevoz do Hong Konga Koestlin stoji kao da robu prevozi od Bjelovara do Dubrovnika. Prijevoz je, tvrdi, gotovo pa besplatan jer se kineski brodovi vraćaju najčešće prazni i, kako je pojasnio, zbog ravnoteže tijekom plovidbe primit će robu po cijenama.